Седум фази на тагувањето

Откако ќе си признаете дека нешто се случува, тогаш ве преплавуваат емоциите.

Тагата е универзално чувство што сите ние сме го запознале.

Тагата не е со ист интензитет кај сите луѓе, ниту пак трае еднакво кај сите, но сите сме ја доживеале.

Еве неколку фази низ кои ќе поминете во процесот на тагувањето.

 1.Негирање

Многу често лоши работи ни се случуваат и тешко е да се разбере што всушност ни се случило. Во ваков случај прва фаза е негирањето на развојот на настаните. Оваа фаза трае подолго од останатите фази.

 2. Емоции

Откако ќе признаете дека нешто ви се случува, ќе ве преплават емоциите. Со оглед дека е многу тешко да се контролираат чувствата, оваа фаза е онаа во која постојано ќе плачете.

 3. Депресија

По втората фаза доаѓа фазата на депресија што не менува многу брзо, а ако се работи за сериозна депресија таа може комплетно да смени една личност.

 4. Каење

По депресијата и тагата најверојатно ќе влезете во фазата наречена: ,,што ако” или во фазата на каење, кое ќе ве поттикне да размислувате како можела да се спречи оваа ситуација.

 5. Прифаќање

Поминувањето низ сите досега спомнати фази не води до она кога работите тргнуваат на подобро, а тоа е фаза на прифаќање на ситуацијата и преземање на контролата над емоциите.

 6. Надеж

Во оваа фаза луѓето што тагувале почнуваат да гледаат кон иднината. Иако понекогаш се чувствуваат тажни, сепак можат да функционираат нормално.

 7. Соочување

Последната фаза од тагувањето, кај некои доаѓа порано, а кај некои подоцна. Во оваа фаза најуспешно се носиме со животните промени.

Сега свесно или несвесно се оди во друг правец, сведувајќи ја  партијата  на ниво на  дебатен клуб.

повеќе

Најчести места каде што може да се препознае (и шири) говорот на омраза на интернет се всушност онлајн медиумите кои дозволуваат простор за коментирање.

повеќе

Веќе е јасно дека не треба да има никакво сомневање дека прислушуваните разговори треба да бидат прифатени како докази во постапките.

повеќе