Бајден потрошил најмногу пари на реклами во историјата

Кандидатот на демократите на претседателските избори во САД, Џо Бајден, потрошил повеќе пари на рекламирање на телевизија и дигиталните платформи од кој било кандидат во историјата, пишува Хил.

EPA-EFE

Една недела пред изборите, сметката на Бајден за рекламирање достигна 582 милиони долари, а за последните десет дена од кампањата неговиот изборен штав резервирал простор на телевизиските мрежи во вредност од уште 57 милиони долари.

Неговиот противкандидат, претседателот на САД Доналд Трамп во поселдните две години за рекламирање потрошил 342 милиони долари, но за „спринтот“ пред самите избори издвоил уште 50 милиони долари.

Трамп за рекламирање на Фејсбук во последната недела потрошил 14 милиони долари, наспроти 12,7 колку што издвоил штабот на неговиот ривал.

Се очекува двете кампањи, вклучувајќи ги и групите кои ги поддржуваат, да чинат вкупно 11 милијарди долари, односно речиси 50 отсто повеќе отколку на изборите пред 4 години.

Легенда под Главна слика

EPA-EFE

При еден спор, понижувањето не е добро ниту за победникот, ниту за поразениот; ниту за „победникот“, ниту за „поразениот“.

повеќе

Стравот од неизвесноста што ја носи пандемијата од ковид-19 вирусот, бара да се преструктуираме и да го промениме начинот на нашето однесување и работење.

повеќе

Ако имаме предвид дека секој збор има свое значење, тогаш оваа „железна завеса" кон Бугарија, за која зборува премиерот дека била подигната од Југославија, се доведува во корелација со Берлинскиот ѕид. А, железната завеса помеѓу двете германии доведе до нивно обединување.

повеќе