Снимка со дрон покажува колку е ископана античка Помпеја (ФОТО+ВИДЕО)

Речиси 2.000 години откако бил затрупан со лава исфрлена од вулканот Везув, од градот Помпеја сѐ уште се ископуваат артефакти. Нова снимка направена со дрон на сите љубители на историјата им нуди визуелно богатство од високо.

Според археологот и експерт за Помпеја Стивен Елис, воздушната прошетка низ дел од улиците на античкиот град била снимена како дел од истражување за неверојатното ископување досега ззавршено во градот.

Видеото почнува на ниво на улиците, а дронот минува над античката калдрма пред да се искачи и да го открие блискиот Везув како смртоносно се надвива од далечината. Во 79 година од нашата ера масивна ерупција на вулканот висок 1.281 метар го уништила некогаш развиениот римски град.

Сепак, сега во Помпеја повторно има живот но на поинаков начин – голем број археолози сѐ уште откриваат артефакти од минатото. Во мај управата на Археолошкиот парк помпеја ги објави првите фотографии од остатоци на човек за кој се верува дека бил смачкан од голем камен. Се верува дека тој загинал обидувајќи се да избега од ерупцијата.

Што е потребно младите велешки занаетчии да не станат самоубиствени гемиџии, туку да ги тераат своите замисли напред.

Брзата храна и газираните пијалоци се водечки причинители на прекумерна телесна тежина, која пак значително го намалува нашиот животен век и квалитет на живот.

Процесот на проверка не треба да почне од правосудниот систем, туку од извршните претставници и членовите на парламентот, и тоа не само оние кои се на власт денес, туку и оние кои со години ја водеа земјата.