Првпат во историјата

Научниците можеби забележаа црна дупка што голта неутронска ѕвезда

Силните гравитациони бранувања во вселената открија нешто за што експертите веруваат дека е првото забележување на неутронска ѕвезда проголтана од црна дупка.

Гравитациони бранови последниве денови биле откриени од опсерваториите ЛИГО и Вирго. Историскиот настан, кој е наречен С190814бв, во средата бил снимен во јавната база на податоци што ја користат астрономите.

Возбудливо, првичните анализи покажуваат дека постои 99% шанса дека брановите се последица на катаклизмичното спојување на неутронска ѕвезда со црна дупка. Астрономите долго време посакуваат да забележат таков судир, но никогаш не успеаја.

„Нешто се случи таму на небото“, рече членот на ЛИГО, Даниел Холц, за Саенс њуз. „Досега, на прв поглед не личи на ништо што претходно со голема самодоверба го имаме откриено “.

Истражувачите сега неуморно го скенираат небото, во потрага по светлината што можеби ја оставила неутронската ѕвезда додека била апсорбирана од црната дупка.

ЕУ покажа дека не е во состојба да ги исполни ветувањата дадени пред скоро две децении во Солун и одлучи веќе да не се преправа.

Кога политичарите сватија за каква моќна алатка се работи, час поскоро побрзаа да менуваат закони со кои „бомбите" нема да бидат докази.

Брегзитот, односно напуштањето на Велика Британија на ЕУ, без сомневање ќе влијае врз градењето на новата политичка архитектура во Европа, со нова поделба на интересни зони на стариот континент.