Масивна црна дупка откриена во близина на срцето на Млечниот Пат

Астрономите најдоа докази за огромна црна дупка сто илјади пати помасивна од сонцето во гасен облак во близина на центарот на галаксијата.

Огромна црна дупка сто илјади пати помасивна од сонцето е пронајдена како се крие во токсичен облак од гас што лебди околу близината на срцето на Млечниот Пат.

Ако откритието се потврди, невидливиот титан ќе се рангира како втора најголема црна дупка што некогаш била забележана на Млечниот Пат по супермасивната црна дупка позната како Стрелец А* која е закотвена во самиот центар на галаксијата.

Астрономите во Јапонија најдоа докази за новиот објект кога го вклучија моќниот телескоп во пустината Атакама во Чиле кон гасниот облак со надеж дека ќе го разберат чудното движење на неговите гасови. За разлика од оние што ги сочинуваат другите меѓуѕвездени облаци, гасовите во овој облак, вклучувајќи и водороден цијанид и јаглерод моноксид, се движат со многу различни брзини.

Набљудувањата од телескопот Алма во Чиле покажаа дека молекулите во елиптичниот облак, кој е на 200 светлосни години од центарот на Млечниот Пат и е со ширина од 150 трилиони километри, бее влечени наоколу од огромни гравитациони сили. Најверојатната причина, според компјутерските модели, е црна дупка не поголема од 1,4 трилиони километри.

Научниците се сомневаат дека црната дупка што лежи во средината на гасниот облак доби на значење кога понатамошните набљудувања фатија радио бранови што укажуваат на црна дупка што доаѓа од центарот на облакот, рече Томохару Ока, астроном на Универзитетот Кејо во Токио . „Ова е прво откритие на кандидат за црна дупка од средна маса во галаксијата на Млечниот Пат“, рече тој, пренесе Гардијан.

Премиерот имаше добра прилика во највисокиот светски политички форум, поексплицитно да ги образложи причините за спорот за името.

Сферата на локалните јавни финансии претставува многу погодно поле за соработка на локалната власт со приватниот сектор.

Драги пратеници, помислете добро пред да притиснете копче за двојазична Македонија.