Коска од диносаурус

Научниците открија џиновска бутна коска во Франција (ВИДЕО)

Научниците од југозападна Франција открија огромна бутна коска на диносаур на локацијата за ископување која речиси десетина години дава фосили.

Два метри долгата бутна коска пронајдена кај Онжак се смета дека му припаѓала на сауропод, диносаурус кој јадел растенија со долг врат и опашка.

Сауроподите, карактеристични за доцната ера Јура, биле меѓу најголемите копнени животни кои некогаш постоеле.

Палеонтолозите велат дека се изненадени од зачуваноста на коската.

„Можеме да го видиме поврзувањето на мускулите и тетивите и лузните“, изјави Ронан Ален од Националниот историски музеј во Париз за весникот Ле Паризијан.

„Ова е реткост за големи парчиња кои имаат тенденција да се распаднат сами од себе на помали парчиња“.

Таквите диносауруси, кои живееле пред повеќе од 140 милиони години, би тежеле од 40 до 50 тони, изјави Ален за Ројтерс.

Бутна коска на соуропод пронајдена на истото место во 2010 година била долга 2,2 метри и тежела 500 килограми, според локалниот весник Ла Шаренте Либре.

Помина времето кога политиката беше „шаховска борба“ на политичките актери, која неретко се одвиваше далеку од очите на јавноста и беше доста неразбирлива за обичниот гласач.

Државата треба повеќе да се вклучи во промовирање на младинско претприемништво како економска активност која би помогнала за намалување на невработеноста.

Без оглед на политичката заднина на случајот за изнудување, владата во Скопје мора да се фокусира на темелна истрага наместо на ограничување на штетата.