Коска од диносаурус

Научниците открија џиновска бутна коска во Франција (ВИДЕО)

Научниците од југозападна Франција открија огромна бутна коска на диносаур на локацијата за ископување која речиси десетина години дава фосили.

Два метри долгата бутна коска пронајдена кај Онжак се смета дека му припаѓала на сауропод, диносаурус кој јадел растенија со долг врат и опашка.

Сауроподите, карактеристични за доцната ера Јура, биле меѓу најголемите копнени животни кои некогаш постоеле.

Палеонтолозите велат дека се изненадени од зачуваноста на коската.

„Можеме да го видиме поврзувањето на мускулите и тетивите и лузните“, изјави Ронан Ален од Националниот историски музеј во Париз за весникот Ле Паризијан.

„Ова е реткост за големи парчиња кои имаат тенденција да се распаднат сами од себе на помали парчиња“.

Таквите диносауруси, кои живееле пред повеќе од 140 милиони години, би тежеле од 40 до 50 тони, изјави Ален за Ројтерс.

Бутна коска на соуропод пронајдена на истото место во 2010 година била долга 2,2 метри и тежела 500 килограми, според локалниот весник Ла Шаренте Либре.

Тоа што е многу поважно е дека се работи за ПРЕТХОДНА проверка, а не за post festum ветинг.

Како што расте бројот на оние кои објавуваат непроверени, лажни и злонамерни информации, така се зголемува и бројот на медиуми кои работат со проверка на факти и се борат за вистината во јавниот простор преку одговорно истражување.

Единствена работа за која ние граѓаните не плаќаме данок, е воздухот кој го дишеме.