Црна дупка толку голема што не би требало да постои ги збунува научниците

Научници велат дека веројатно забележале црна дупка што е толку огромна што дури и не би требало да постои, иако не се сосема сигурни ни дека постои. Масата на црната дупка е 100 пати поголема од таа на Сонцето.

Потенцијалната црна дупка, која е двојно поголема од она за што физичарите веруваа дека е можно, е откриена од детекторите за гравитациони бранови ЛИГО и Вирго во Европската опсерваторија за гравитација.

Црната дупка обично се формира кога ѕвездата се распаѓа откако ќе остане без гориво, но ова се случува само кога јадрото на ѕвездата е 50 пати помало од масата на Сонцето, објаснува магазинот Кванта. Ѕвездите со поголеми маси, меѓу 50-130 пати поголеми од масата на Сонцето, или пролеваат материја сè додека не бидат доволно мали, или се уништуваат себеси во моќна експлозија, што значи дека оваа нова потенцијална црна дупка му пркоси на она за што научниците сметаат дека е можно.

Црните дупки што се поголеми од 130 соларни маси, исто така, може да се формираат кога колапсот на нивното јадро е премногу силен за да запре. M87* е пример за црна дупка што е за 6,5 милијарди пати поголема од Сонцето.

Научниците се обидуваат да сфатат како се создала оваа новозабележана потенцијална голема црна дупка. Според Кванта, тие се сомневаат дека црната дупка би можела да биде резултат на помали црни дупки што се судираат и се спојуваат во една џиновска. Тие мислат дека е можно некаде во некоја густа област на универзумот да се споиле црни дупки 30 и 50 пати поголеми од сончевата маса и дека новата црна дупка потоа се споила со трета, што може да ги објасни сигналите што тие ги откриле.

Тимот на Лиго и Девица одбил да ги потврди или да ги негира гласините за црната дупка. Допрва треба да се објават детални информации за последниот период на набљудување, кој почна во април. Планираат да откријат сè до пролетта 2020 година, така што ќе треба да почекаме дотогаш за да откриеме дали црната дупка воопшто постои и како се појавила.

Нема пазар доколку нема информации. Дајте ги информациите за пазарот на грозје.

Овој термин, без исклучок го употребуваат сите партии кога се во опозиција. СДСМ, ВМРО-ДПМНЕ, Алијанса за Албанците, ДПА...