„Нероаѕурите“ добија нов спонзор по 26 години

Интер го откри наследникот на Пирели (ФОТО)

Интер попладнево ја официјализираше соработката со блокчејн платформата „Чилиз", преку ова партнерство ќе се промовира Фан Токенот на „нероаѕурите".

Пирели беше спонзор на Интер од 1995 година, но соработката заврши на крајот од минатата сезона. Производителот на гуми плаќаше премалку за денешни услови па газдите Сунинг побараа нов партнер кој ќе донесе многу повеќе пари во клупската каса.

Целта беше да се приберат 30 милиони евра, но поради кризата која ја донесе пандемијата на коронавирус, Интер на крајот мораше да се задоволи со сума од 20+ милиони евра.

Попладнево, „нероаѕурите“ ја официјализираа соработката со блокчејн платформата „Чилиз“. На дресот на Интер ќе стои логото на Сосиос (Socios.com) креатаорот на Фан Токени и партнерството ќе го промовира Фан Токенот на Интер ($ INTER Fan Token) кој наскоро ќе биде лансиран на пазарот.

Се очекува Интер во скоро време да промовира уште два спонзори, се говори дека логото на Леново ќе стои на задниот дел на дресот за 5+ милиони евра по сезона, а слична сума се очекува да донесе и спонзорот кој ќе стои на ракавот на дресот, иако во моментов нема информации за која компанија станува збор.

Стратешко партнерство на македонската влада со Зока енерџи солушнс, компанија регистрирана за обработка и отстранување на опасен отпад, не е правилен начин за решавање на проблемот во мала држава како Македонија.

повеќе

Цивилизацијата би можела да се дефинира како глутница која има рационална потреба да ги легитимира и образложи своите колежи, грабежи и узурпации.

повеќе

„Сакајќи ја Америка и должејќи ѝ ја првата верност нејзе, ние ќе бидеме безвредни синови и ќерки на Америка ако немаме љубов во нашите срца за почвата што нè хранеше во нашето детство, за јазикот што го зборуваме и што го немаме заборавено...“

повеќе