ПОГЛЕДНЕТЕ ЗОШТО ТОПКАТА НЕ Е ВО ГОЛ-АУТ

Голот на Јапонија сепак е регуларен, топката со цел обем не ја помина линијата (ФОТО)

Вториот гол на Јапонија против Шпанија кој на крајот се покажа како победнички, крена многу прав, дилемата е дали топката ја помина гол линијата или не. 

Од различни агли се гледа различно, па се разви голема дебата дали е гол аут или ситуацијата е регуларна.
 
Правилото е јасно, топката со целиот обем треба да ја помине линијата за да биде гол аут. 
 
Јасно е дека лежиштето на топката не е на линијата, но воздушниот дел со целиот обем не ја поминува линијата. Можеби само за еден милиметар, но од горната камера се гледа дека фаќа на линијата.
 
 
На ова видео некој се потрудил многу пластично, народно да ја објасни целата забуна.

Слушањето како способност да го фокусираме вниманието на аудитивните дразби е важен аспект на нашиот живот и значително влијае на неговиот квалитет во сите сегменти.

повеќе

„Ќе дојде ден, кога пазарите отворени за трговија и размена на идеи, ќе бидат единствените борбени полиња“ - Виктор Иго

повеќе

Трагично е што воопшто треба да се бориме за зачувување на институција која отсекогаш била стожер на културниот живот во Македонија.

повеќе