Промени со јасна цел – полесно е заедно

Промените се секогаш добредојдени. Тие покажуваат дека е достигната одредена зрелост која е импулс за секој чекор во иднината.

Токму тоа деновиве се случува и со Комерцијална банка АД Скопје, која доживува суштински промени во својот, како визуелен, така и корпоративен идентитет: редизајнирано лого, нов слоган, сосема нова веб-страница, модернизирани и дигитализирани филијали и згора на сѐ, нов видео спот, кој освен што е зачинет со еден од најубавите македонски шлагери „Како Вардар ќе дотечам“, е полн со емотивни сцени во кои се прикажуваат заедништвото, желбата за помош кога таа е потребна и разбирањето на туѓите потреби. 

Токму тоа, како што посочуваат од Банката, е насоката во која отсега ќе се движат и со која сакаат да ја покажат промената која суштински ја прават – токму онака како што тоа кратко и јасно го објаснува нивниот нов слоган: Полесно е заедно.

Конески со голема дарба и со рационална мисла, создаде комуникативна поезија, создаде за македонските генерации образец на читлива литература.

повеќе

Првичната реакција на голем број држави кога се појави новата варијанта на ковид-19 вирусот за забрана на патувањето од Јужна Африка и од соседните држави, иако истиот веќе се има проширено, е очајна мерка. Всушност, државите можеби се и подобро подготвени отколку што мислат за што и да следи.

повеќе

Со неколку геополитички шаховски потези, Кина докажа дека не секогаш оружјето и војните се единствениот начин за глобална доминација.

повеќе