Од денеска нов дизајн за производите на млекарницата Бучен Козјак

Една од најстарите млекарници во Македонија, со цел да се доближи уште повеќе до своите купувачи го редизајнираше корпоративниот идентитет и поголемиот дел од своите производи: јогурт, свежо млеко, кисело млеко и сурутка.

Производите со новиот изглед ќе бидат доспапни на полиците на маркетите од денеска.

„Чистиот, минималистилки и строг дизајн се одлика на зрелоста и јасната визија на млекарницата. А пак, храбрата различност што продуктите на Бучен Козјак ќе ја носат на полица преку новиот дизајн на амбалажата е одлика на врвниот квалитет и технологија на производство“, соопштуваат од компанијата.

На процесот на редизајн на Бучен Козјак им претходеше модернизација и инвестиција во технологијата на производствениот процес и контрола, кои производите ги доведоа до највискок квалитет.

 „Во процесот на редизајнирање влеговме одлучно но и претпазливо, со намера да ја пренесеме јасно пораката до нашите корисници дека сме подготвени за динамиката на сегашноста и идината. Ова не е само редизајнирање на амбалажата, туку нов концепт на размислување, кој е во склад со технологијата и времето во кое делуваме, а со почит кон традицијата и вредностите“, изјави Анита Спасовска, генерална директорка на Бучен Козјак.  

Македонија треба да започне со процесот на усвојување модел за правно признавање на родот со почитување на фундаменталните права и правото на личен и телесен интегритет на транс луѓето.

повеќе

Парадоксалните судски процеси во државава, сами по себе родија парадокс.

повеќе

Следејќи ги слепо своите геостратешки планови, можно е американските геостратези и во Македонија да направија уште една грешка, во низата грешки во последните две декади.

повеќе