Нова кампања за „Скопско“

Најголемиот македонски пивски бренд „Скопско“ ја почна својата нова кампања „Отвори Скопско за...“ која има за цел да ги инспирира луѓето да погледнат околу себе, да ги препознаат и да ги слават убавите моменти што ги создаваме заедно, а кои го прават светот чудесен.

Без разлика на предизвиците со кои се соочивме и промените кои се неминовни она што останува секогаш исто е убавината на моменти кои ги споделуваме со луѓето што ни значат преку кои продолжуваме да го славиме животот и сваќаме дека навистина е потребно само малку за биде убаво“, велат од Пивара Скопје и додаваат: А Скопско е неизбежен дел од овие моменти и токму поради ова, отворено Скопско за секој од нас е симбол на заедништво, солидарности верба во подобро утре.

Видеото за кампањата го режира Марија Апчевска, а музиката е на Ристо Вртев, во нов аранжман на „Новоградска“, за да нѐпотсети дека малку е потребно за да видиме дека ова е нависитна „чудесен свет“ во кој заедно и се е можно!

 

Комерцијален текст


Па како што велеле НЕ моите омилени македонски преродбеници од 19 век, и јас ќе кажам НЕ на овој предлог.

повеќе

Се докажува дека ЕУ интеграцијата е дијалектички процес, кој е подложен на динамика и на противтежни сили, процес кој нема да се одвива стабилно, автоматски и линеарно.

повеќе

Со францускиот предлог на патот кон ЕУ македонскиот народ ќе ја изгуби историската тапија врз сопствената свест и наследство.

повеќе