Компанијата мајВорлд прослави 10 успешни години на македонскиот пазар

Заедно сме силни е мотото и слоганот на компанијата myWorld (мајВорлд) која оваа година прослави 10 успешни години на македонскиот пазар. Во 2011 година компанијата беше пионер на пазарот со својот Cashback и иновативни онлајн и мобилни производи, како и во работењето со ваучерите за попуст.

Во Македонија, групацијата myWorld брои повеќе од 250.000 членови и преку 1.400 Трговски Партнери, корисници на лојалната програма. Бројот на членови секојдневно расте, а мрежата на партнери е стабилна веќе 10 години. Компанијата на своите членови, како дел од myWorld бенефит програмата им нуди Cashback (пари назад при секое купување) и Shopping Points (шопинг поени за дополнителни попусти во Benefit Lounge платформата за зделки). А со myWorld Partner програмите, компаниите добиваат целосно решение за водење на сопствена лојална програма, како и нови купувачи и маркетинг.

Во чест на успешната декада, главниот извршен директор на myWorld Македонија и регионален директор за Јужен Балкан (Македонија, Бугарија, Косово и Албанија), Радован Витошевиќ изјави: “Нашата главна порака до сите наши членови и лојални партнери е дека ние постоиме, твориме и раснеме заедно со сите нив. Нашиот успех е заеднички. Заедно сме силни и заедно ќе ги реализираме сите идни планови. Сакам да ви се заблагодарам на сите кои изминатите години го градевме ова каде што сме сега и само така можеме да продолжиме да бидеме она што сме. Воедно би ве повикал сите да станете дел од најголемата куповна заедница во светот и да ги користите бенефитите на myWorld. ”

На прославата присуствуваа голем број партнери и членови кои неуморно придонесуваат за успехот на компанијата. На прославата меѓу гостите присутни беа и регионалниот директор на Северен Балкан и директор на myWorld Србија, директорот на myWorld Црна Гора, директорот на myWorld Албанија и Косово, како и голем број на лидери со највисоки кариерни нивоа во Lyconet мрежата.

Покрај дигиталната бенефит картичка, во 2019 година, компанијата го донесе на пазарот т.н. електронски ваучер или eVoucher-от кој функционира кај големите ланци како што се: Веро, Тинекс, Рептил, Jumbo, Гранап, Acibadem Sistina, Sport М, Sport Vision, и многу други. Исто така, со секое купување од страна на корисниците, направено кај трговските партнери, се поддржуваат автоматски и проектите на фондацијата Child and Family Foundation и Greenfinity Foundation. Во Македонија во изминатите години овие две фондации направија повеќе проекти за општествена одговорност како и проекти за подигнување на колективната свест. Ова е само еден од начините како компанијата ја возвраќа лојалноста.

Групацијата myWorld, брои повеќе од 16 милиони корисници и повеќе од 150 илјади партнери и со тоа претставува најголема бенефит програма во светот. Компанијата со седиште во Лондон, во моментов е застапена во 54 земји, а неодамна беа лансирани и двe наши соседни држави – Албанија и Косово. Пред речиси две години, компанијата на светско ниво ја старташе онлајн шопинг платформата marketplace.myWorld.com во 12 земји, а во 2019 година исто и платформата за патување travelWorld.com, која е достапна во сите земји. 

Комерцијален текст

Можеби поради еуфоријата што ја донесе туризмот - и желбата на самите жители на Грција да уживаат во одморите - пошироката јавност беше подготвена да ги толерира дневните бројки на новозаразени (во просек помеѓу 2.000 и 3.000 случаи во текот на летото). 

повеќе

Насловот асоцира и на резултатите од изборите, кои, кога ќе излезе оваа колумна, ќе бидат познати, иако најретко споменуван збор во кампањата беше зборот ДЕЦЕНТРАЛИЗАЦИЈА, кој е единствен начин за остварување на сите „големи“ ветувања што ги слушнавме изминативе две недели.

повеќе

Опонентите на академик Блаже Ристовски во Македонија го квалификуваа како националист, во белградскитe кругови  го именуваа како „бугарофил“, а во Бугарија го нарекуваа „Југословен“ и „србокомунист“. А тој си остана ист, исправен пред нападите и секогаш подготвен да им одговори на критичарите.

повеќе