Субару сака да се врати во Светскиот рели шампионат со нов жесток хечбек

Фасцинантно е тоа како Субару успеа да го зачува својот шемпионски имиџ десет години по повлекувањето од Светскиот рели шампионат (ВРЦ), и дваесет години по последното освојување на титулата. Но, најновите гласини од Јапонија сугерираат дека компанијата го подготвуав своето враќање, и работи на сосема нов хечбек кој треба да ги одведе на рели врвот.

Се тврди дека иницијативата ќе биде фокусирана на хечбек од Б-сегментот, сличен на форд фиеста СТ, фолксваген поло ГТИ, или (најверојатно најсличен на) тојота јарис ГРМН.

Деталите се сѐ уште нејасни во овој момент, но моделот најверојатно ќе има четирицилиндерски мотор со турбина, најверојатно боксер мотор кој е дел од имиџот на Субару, и – погон на сите тркала. Би требало да се очекуваат повеќе од 200 коњски сили и сопирачки, амортизери и аеродинамични додатоци што следат со толкава моќ.

Проблемот е во тоа што Субару во моментов нема возило со таа големина, барем не на европскиот и американскиот пазар, врз кој би бил базиран тркачкиот модел (на фотографиите е концептот визив перформанс од 2017). Што значи дека допрва треба да почне да работи на него, или пак да позајми од друга компанија.

Како на пример од Тојота, заедно со која го разви спортскиот модел брз/86. Во секој случај гласините треба да се примат со резерва, но не без надеж дека може да се остварат.

Македонија треба да започне со процесот на усвојување модел за правно признавање на родот со почитување на фундаменталните права и правото на личен и телесен интегритет на транс луѓето.

повеќе

Парадоксалните судски процеси во државава, сами по себе родија парадокс.

повеќе

Следејќи ги слепо своите геостратешки планови, можно е американските геостратези и во Македонија да направија уште една грешка, во низата грешки во последните две декади.

повеќе