Старата црна фолксваген буба, која всушност е порше (ФОТОГАЛЕРИЈА)

Ова е приказната на единствениот преживеан фолксваген 39 (VW 39), предпродукциски модел дизајниран и направен од Порше во 1939 година.

 

Фердинанд Порше и неговиот син Фери го дизајнирале фолксваген 39 како побрза верзија на бубата, давајќи му го моторот тип 64 од тркачкиот автомобил од трката Берлин-Рим.

Специјалниот мотор имал зафатнина од само 1 литар со 32 коњски сили но само 695 килограми за „носење“, па VW 39 можел да достигне за таа ера многу имресивни 145 км/ч.

Првичниот план на Порше бил да произведе 50 примероци од 39-ката, а Фердинанд и Фери често го возеле автомобилот од фабриката во Цуфенхаузен, до фабриките на Фолксваген во Волфсбург и Берлин.

Меѓутоа, почнала Втората светска војна и го нарушила планот на Порше. само 14 примероци од VW 39 биле произведени во Цуфенхаузен, секој со различен Порше мотор. На крајот на војната, 13 автомобили биле изгубени, а останал само автомобилот со број на шасија 1-00003.

Автомобилот бил најден под урнатини во очајна состојба по војната и му бил продаден на колекционер во 1948, кој го обоил во сива боја. Пред пет години, автомобилот стигнал во рацете на Томас Кениг и Оливер Шмит, основачите на Хамбург прототип музејот.

Уникатното парче од историјата на Порше минало низ темелна реставрација која траела три години. Автомобилот бил вратен во оригиналната состојба, а голем број од деловите биле рачно изработени.

Единствениот фолксваген 39 сега е со сјајно црна боја, исто како и првиот ден кога за првпат излегол од портите на фабриката во Цуфенхаузен.

Демонизирањето на Исламот и неговото постојано поврзување со тероризмот е загрижувачка појава во светот, а и на Балканот.

повеќе

Последните искричења во меѓународниот поредок ја прават нејасна агендата за евроатлантски интеграции на регионот која претставува неопходен услов за долгорочна стабилност на Западен Балкан.

повеќе

Очигледно во градењето на македонското општество заборавивме да ја промовираме правдата како негова примарна цел.

повеќе