Ламборгини хуракан СТО

Од тркачката патека за патиштата: Ламборгини претстави бесна верзија на хуракан (ФОТО+ВИДЕО)

Хуракан СТО е новиот модел на Ламборгини инспириран од тркачките модели на Сквадра корсе хуракан супер трофео ЕВО и хуракан ГТ3 ЕВО.

 

Поседува таканаречен „агресивен“ аеродинамичен кит за шасијата кој вклучува пред и заден спојлер на нагодување, заден дифузер, отвори за воздух и проширени крила, а тркалата се од магнезиум (за да бидат полесни, а да ја задржат цврстината).

Гумите кои ги има новото ламбо се бриџстон потенца, шофершајбната е 20 отсто полесна, а масата е помала поради обилното користење магнезиум и карбонски влакна, па е 45 килограми полесен од хуракан перформанс, со тежина од 1.339 кг. Односно тежина/сила е 2,09 килограми на коњска сила.

Најинтересниот дел е 5,2-литарскиот V10 мотор со 640 коњски сили и вртежен момент од 565 њутнметри, на задните тркала, а триењето со подлогата е најдобро во таа класа.

Компанијата соопшти дека забрзува од 0 до 100 км/ч за 3,0 секунди, а до 300 км/ч стигнува за 9,0 секунди.

Максималната брзина изнесува 310 км/ч.

Хуракан СТО нуди три нови модуси на возење: СТО (за патиштата), Трофео (за тркачката патека) и Пјоџа (за дожд). Првите купувачи својот хуракан СТО ќе го добијат на пролет следната година.

Програмата за вакцинација во Бугарија може исклучиво да се окарактеризира како фијаско. 

повеќе

Вакцинирањето преку ред, слабата стратегија и лошата комуникација со јавноста ги обележаа првите месеци на вакцинирање во Хрватска која во моментов е близу дното на ЕУ во однос на процентот на вакцинирана популација. 

повеќе