Брабус 850 6.0 битурбо 4×4² фајнал едишн

„Лебедовата песна“ на Г-класата чини речиси 500 илјади евра (ФОТОГАЛЕРИЈА)

Покрај моделот 800 вајдстар базиран на последниот Г63, Брабус ја испраќа последната генерација на Г-класата во голем стил на годинешниот автомобилски саем во Женева, со 850 6.0 битурбо 4×4² фајнал едишн „1 од 5“.

 

Долгото име открива практично сѐ за „теренскиот суперавтомобил“, како што го нарекува Брабус. Базиран врз претходната генерација на мерцедес-АМГ Г63, теренецот од подлогата е разделен цели 600 милиметри.

Стандардниот 5,5-литарски V8 мотор со две турбини е заменет со 6,0-литарски, најмоќниот осумцилиндерски мотор на Брабус досега. Дава 850 коњски сили на 5.400 вртежи во минута со неверојатен вртежен момент од 1.450 њутнметри, достапен меѓу 2.500 и 4.500 вртежи во минута.

Резултатот е забрзување од 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди и максимална брзина од 210 км/ч, само поради тоа што теренските гуми не можат да дадат повеќе.

Тоа е само потврда дека овој ѕвер е екстремно способен надвор од стандардните патишта благодарение на висината и максималната артикулација на двете оски.

Моќниот теренец има и уникатни карбонски стилски додатоци, како спојлерот над шофершајбната во кој има дополнителни дневни светла, но и отворот на хаубата, рамките околу фаровите, и капаците на предниот браник. Карбонската решетка со логото на Брабус и капакот на резервното тркало ги заокружуваат надворешните модификации.

Во внатрешноста, 850 6.0 битурбо опсипува со луксуз благодарение на целосно кожениот ентериер со сини акценти. Конфигурацијата на седење 2+2 ја истакнува ексклузивноста на моделот.

Сето ова доаѓа со цена од 482.000 евра во Германија, сосе ДДВ. Тоа е многу, но барем само уште четири луѓе во целиот свет ќе имаат слично возило.

За жал многумина, а особено оние што треба, не може да ја видат историската димензија на оваа посета на еден папа на нашата земја.

повеќе

Кога знаеме како функционира кризата на претставеност, можеме да спречиме повторување на историјата, кое можеби овој пат би имало и многу полоши последици по демократското општество.

повеќе

Деновиве Владата донесе одлука за формирање на ново министерство. А и така, по глава на жител, верувам, рекордери сме по министерства и министри. Оттука, размислував зошто да не предложам да се формира уште едно – за „спречување автоголови".

повеќе