Фолксваген ќе го менува логото, оди на помодерно решение

Фолксваген со две раце ја прифати електрификацијата и ќе направи важен чекор во иднината со лансирањето на под-брендот Ај-ди (ID). Меѓутоа, во обид што повеќе да се дистанцира од скандалот со лажирањето на издувните гасови, реши да го смени и логото.

Новото лого треба да биде откриено на автомобилскиот саем во Франкфурт годинава, а ќе го симболизира новиот дизајн на компанијата и ќе биде презентирано под слоганот „Новиот Фолскваген“. Логото треба да биде „похрабро и поживописно“, со дводимензионален дизајн, соопшти компанијата без да дава повеќе детали. Сепак, се подразбира дека ќе ги вклучува буквите „V“ и „W“ на сличен и препознатлив начин.

„Фолксваген презема и прифати храбри одлуки во речиси сите области од активностите. Обемното ребрендирање е логичната последица на стратегиската реориентација на нашата марка“, изјави Јурген Стакман, еден од високите функционери на компанијата. „Многу сум горд на она што го постигнавме: „Новиот Фолксваген“ се претставува моќно, свежи, позитивно и привлечно“.

Заедно со новото лого, Фолксваген во Франкфурт ќе го претстави и новиот електричен хечбек ај-ди 3.

ЕУ покажа дека не е во состојба да ги исполни ветувањата дадени пред скоро две децении во Солун и одлучи веќе да не се преправа.

повеќе

Кога политичарите сватија за каква моќна алатка се работи, час поскоро побрзаа да менуваат закони со кои „бомбите" нема да бидат докази.

повеќе

Брегзитот, односно напуштањето на Велика Британија на ЕУ, без сомневање ќе влијае врз градењето на новата политичка архитектура во Европа, со нова поделба на интересни зони на стариот континент.

повеќе