Новиот директор на марката

„Алфа ромео продава автомобили, а не ајпади на тркала“

Новиот директор на Алфа ромео, Жан Филип Импарато изјави дека смета дека автомобилите на Алфа треба секогаш да бидат насочени кон возачот, што значи дека би требало да ги имаат најмалите можни екрани.

„Алфа ромео има специјална позиција во автомобилскиот свет. Возачот е централната фигура, и околу него има најмал можен број екрани. Не продаваме ајпад со автомобил околу него, продаваме алфа ромео“, кажа Импарато.

Дури и во ерата на преминување на електрични автомобили, директорот на италијанската марка планира да продолжи да испорачува привлечно возење и фокус на автомобилот околу возачот, кои ги смета за клучни за успехот на оваа култна марка.

Импарато веќе донесе некои големи одлуки за Алфа. Некои од нив вклучуваат откажување од „Џорџо“ платформата со заден погон во корист на СТЛА архитектурата на Стелантис. Станува збор за платформа развиена за претстојните лимузини и кросовери на Масерати, па со неа се очекува и големо количество возачки шарм.

Можеби поради еуфоријата што ја донесе туризмот - и желбата на самите жители на Грција да уживаат во одморите - пошироката јавност беше подготвена да ги толерира дневните бројки на новозаразени (во просек помеѓу 2.000 и 3.000 случаи во текот на летото). 

повеќе

Насловот асоцира и на резултатите од изборите, кои, кога ќе излезе оваа колумна, ќе бидат познати, иако најретко споменуван збор во кампањата беше зборот ДЕЦЕНТРАЛИЗАЦИЈА, кој е единствен начин за остварување на сите „големи“ ветувања што ги слушнавме изминативе две недели.

повеќе

Опонентите на академик Блаже Ристовски во Македонија го квалификуваа како националист, во белградскитe кругови  го именуваа како „бугарофил“, а во Бугарија го нарекуваа „Југословен“ и „србокомунист“. А тој си остана ист, исправен пред нападите и секогаш подготвен да им одговори на критичарите.

повеќе