Првиот дигитален фустан кој постои само во онлајн верзија, продаден за 9.500 долари

Холандската компанија „The Fabricant" неодамна го продаде првиот дигитален фустан наречен „Iridescene"за 9.500 долари. Овој фустан кој постои само во онлајн верзија го креирале „Dapper Labs" и уметничката Јохана Јасковска.

„Iridescence“ фустанот е креиран со помош на 2Д шаблони кои се користат за конвенционална облека и софтвер за 3Д дизајнирање. Со дополнителни рендери настанало хиперреално парче облека.

Фустанот е продаден на аукција која била одржана на „Ethereal“ самитот во Њујорк и прогласен е за “првото дигитално модно парче“ на светот.

„Глобалните брендови на пазарот од реалниот свет на модата се натпреваруваат за влегување во дигиталниот моден простор за да се поврзат со “Генерацијата З““ - изјавиле претставници од брендот „The Fabricant“.

Насловот асоцира и на резултатите од изборите, кои, кога ќе излезе оваа колумна, ќе бидат познати, иако најретко споменуван збор во кампањата беше зборот ДЕЦЕНТРАЛИЗАЦИЈА, кој е единствен начин за остварување на сите „големи“ ветувања што ги слушнавме изминативе две недели.

повеќе

Опонентите на академик Блаже Ристовски во Македонија го квалификуваа како националист, во белградскитe кругови  го именуваа како „бугарофил“, а во Бугарија го нарекуваа „Југословен“ и „србокомунист“. А тој си остана ист, исправен пред нападите и секогаш подготвен да им одговори на критичарите.

повеќе

Ентузијазмот во првите месеци од годинава во врска со масовната вакцинација беше таков што Србија во март беше прва меѓу европските држави според бројот на граѓани што примија втора доза на милион жители. 

 

повеќе