Направена непроценлива снимка на планета одалечена од Земјата 63 светлосни години (ФОТО)

Група истражувачи од Институтот за астрономија Макс Планк успеала да ја направи првата оптичка фотографија на егзопланета одалечена 63 светлосни години од Земјата.

EPA-EFE

Снимката на планетата сместена надвор од Сончевиот систем е направена со помош на најнапредниот оптички телескоп во светот во чилеанската пустина Атакама. Снимањето е извршено со методата на радијална брзина.

Егзопланетата наречена Бета Пикторис ц е втората планета откриена во тој систем.

„Ова е првата директна потврда на планета откриена со методата на радијална брзина“, кажа Силвестре Лакур, шефот на програмата за набљудување Егзогравити.

Водечкиот научник на прокетот на Институтот Макс Планк, Френк Ајзенхауер кажа дека допрва почнуваат да ги истражуваат вџашувачките нови светови, од супермасивната црна дупка во центарот на нашата галаксија до планетите надвор од Сончевиот систем.

Бета Пикторис системот се наоѓа на околу 63,4 светлосни години од Сончевиот систем. До денес се откриени само две планети кои кружат во младиот систем – првата откриена и фотографирана во 2008 година е наречена Бета Пикторис б. Втората, Бета Пикторис ц, е откриена во втората половина на 2019 година, а сега е направена нејзината единствена снимка.

EPA-EFE

Во време кога турската лира е во историски пад, Турција мора да надмине бројни предизвици за целосно да закрепне од кризата.

Многумина од учесниците во македонската сага, нивните деца и внуци прашуваат: Зошто не можеме да се вратиме во земјата на нашите предци?

Утрово осамна уште еден ден од ноември, 20-от ден од месецот. Остануваат точно уште 456 дена до 100-годишнината од коморскиот систем во нашата земја.