Порше Македонија

Освежениот карок на Шкода пристигна во Македонија (ФОТОГАЛЕРИЈА)

Во салоните на Шкода во нашата земја пристигна новиот, освежен карок.

 

Кросоверот карок има голем број новитети подобрувања, покрај освеженото лице. Дизајнот, удобната и модерна внатрешност, одржливите материјали, новите технологии и еколошките мотори, како и врвните безбедносни асистенти и поврзувањето, порачуваат од Порше Македонија.

„Со повеќе од 500.000 продадени примероци, карок е еден од столбовите на успехот на Шкода. За да се одржи овој тренд, автомобилот е внимателно модернизиран. Новата, освежена верзија има нов дизајн, подобрена аеродинамика и модерни системи за помош и инфозабава. Убеден сум дека со оваа мешавина на карактеристики ќе го надградиме досегашниот успех на шкода карок“, вели извршниот директор на Шкода, Томас Шафер.

Ново лице

Благодарение на новиот преден дел и пошироката, шестоаголна решетка на ладилникот, шкода карок сега има помоќен изглед. Предните светла, потесни од оние на неговиот претходник, имаат нов распоред и се исто така достапни за прв пат во верзија со ЛЕД матрикс технологија. Променети се и голем број други елементи: предниот и задниот браник, како и задниот спојлер на врвот на петтата врата. Новиот преден браник сега е во иста боја како и остатокот од автомобилот. Во основата на браникот има широк отвор со кристална мрежеста структура на страните, граничи со дизајнерска карактеристика во облик на L, привлекувајќи внимание на активните отвори на предните тркала. Задните светла имаат и нов потенок изглед, а задниот браник исто така има иста боја како и каросеријата. Спојлерот на петтата врата е издолжен, што ја измазнува силуетата на автомобилот притоа помагајќи да се подобри аеродинамиката во комбинација со други модификации. Ова го прави карок еден од најаеродинамичните автомобили во својот сегмент. Не е изненадувачки, бидејќи инженерите ги редизајнираа и алуминиумските тркала. Овие се повторно аеродинамички оптимизирани, а во два случаи може да се вградат специјални капаци кои уште повеќе го подобруваат протокот на воздух. Сето ова помага да се намалат емисиите на јаглерод диоксид и потрошувачката на гориво.

Еколошки материјали и мотори

Подобрените еколошки акредитиви беа една од клучните цели за дизајнерите на подновениот карок. Под хаубата на шкода карок за почеток ќе ги најдете модерните, штедливи мотори од генерацијата Ево: бензинскиот ТСИ со турбополнач со капацитет од 1,5 литри (испорачува 110 киловати) или две верзии на дволитарскиот 2.0 ТДИ турбодизел (85 и 110 киловати). Бензинскиот мотор користи специјално решение за намалување на внатрешното триење, како и способност за деактивација на цилиндрите.

Внатрешниот дизајн на карок користи еколошки материјали, кои исто така придонесуваат за намалување на еколошкиот отпечаток.

Новите комбинации на материјали и новите карактеристики на опремата, како што е електрично подесување и на патничкото седиште со меморија, ја прават внатрешноста на новиот карок многу удобно и комфорно место, порачува компанијата. Просторноста на неговиот претходник е задржана, вклучувајќи го багажникот со капацитет до 521 литар.

Поврзување и модерни системи за помош

Новиот шкода, исто така, располага со мноштво безбедносни карактеристики и асистенти за возење, а автомобилот може да се вгради и со најсовремениот пакет за помош при патување, кој значително ја зголемува удобноста при долгите патувања. Сите напредни технологии, вклучувајќи го и урбаниот систем за сопирање во итни случаи, предвидливата контрола на патувањето, помошта за одржување на лента и други решенија се дизајнирани да ја минимизираат веројатноста за потенцијални судири. Меѓутоа, во случај на несреќа се активираат до девет воздушни перничиња и системот за помош при сопирање, го имобилизира автомобилот по несреќа и спречува понатамошно неконтролирано движење, со што дополнително се заштитуваат патниците.

Достапна е и проактивна заштита на патниците. Ако радарот лоциран во предниот дел на автомобилот открие опасност од судар или тешко сопирање, системот автоматски ги затвора отворените прозорци или панорамскиот покрив, ги активира алармните светла и ги затегнува предните безбедносни ремени.

На возачот му помага иновативен вграден систем. карок сега доаѓа со мини виртуелен кокпит со осум инчен дисплеј како стандард; Виртуелен кокпит од 10,25 инчи со поширок опсег на функции е достапен како опција. Има и три различни нивоа на инфозабава со дисплеи кои се движат од 8 до 9,2 инчи. Секако, има и функции за поврзување, особено во повисоките нивоа на инфозабава, или дигиталната асистентка Лаура, која разбира вкупно петнаесет јазици.

Спортски опсег

Освежениот карок доаѓа и во спортска верзија. Наречен карок спортлајн, неговите динамични додатоци вклучуваат спортски алуминиумски тркала до 20 инчи и голем број детали во црна боја како што се решетката на ладилникот, облогите на прозорците, шините на покривот и капаците на надворешните ретровизори. Ексклузивно за моделот спортлајн е врвната моќна единица 2.0 ТСИ со 140 киловати, секогаш во комбинација со автоматски менувач ДСГ и погон на сите тркала.

Запознајте го подновениот карок одблизу во најблискиот салон на Шкода или погледнете ги сите информации на сајтот на Шкода.

Во новите предлози се направени само формални, но не и суштествени промени, во однос на претходниот предлог (кој Владата го нема објавено).

повеќе

Енергетската криза во светот, но и во Република Македонија (РМ), не стивнува иако сме на почеток на летото кога вообичаено има помала потрошувачка на енергија кај нас. 

повеќе

Самостојните уметници не се доволно мотивирани да создаваат. 

повеќе