Нови, познати марки во Сити мол во Скопје

Во скопски Сити мол ќе дојдат и Бланко, Ив Рошер, Афтершок, Алдо, Урбан џангл...


Англиските модни марки Афтершок (Aftershock), Литл Буда (Little Buddha) и Ворлд оф асесори (World of Accessorie), шпанските Бланко (Blanco), козметичката куќа Ив Рошер (Yves Rocher), како и марките за чевли Алдо (Aldo) и Урбан џангл (Urban Jungle) влегуваат во Македонија.

Овие компании првпат ќе отворат продавници во Скопје, во новиот трговски центар Сити мол, кој треба да биде готов до крајот на септември, пренесува хрвaтскиот портал limun.hr.

Потврдено е дека и овие марки се закупници на деловниот простор во овој трговски центар. Претходно, претставници на инвеститорот, компанијата Балфин МК, соопштија дека во новиот центар веќе закупиле простор Зара ( Zara), Бершка (Bershkа), Масимо Дути (Massimo Dutti), Пул анд Беар (Pull&Bear), Страдивариус (Stradivarius), францускиот синџир Керфор (Carrefour) и австрискиот кинооператор Синеплекс (Cineplex).
Со новите закупци, бројот на марките што влегуваат во Македонија ќе биде 40. Инаку, во трговскиот центар веќе се закупени 85 отсто од деловниот простор.

За Македонија како мала држава требаше во говорот на Иванов да доминира врвниот национален интерес-името, а не најголем дел од говорот да го потроши на глобалните теми кои Македонија нема способност да ги решава.

повеќе

Тие што не сакаат да ја слушнат вистината не можат ниту да ја прифатат, а таа е дека САД и Европа на повеќе места, во повеќе пригоди и од различни врвни политички личности (Ангела Меркел), ни порачуваат што побрзо да си го решиме проблемот со името, и тоа со компромис.

повеќе

Од првиот час разбрав кој е и што е Невзат Халили, и поради начинот на кој ја гледаше картата на природна Македонија и поради начинот на кој изговараше „македонскиот јазик".

повеќе