Нови, познати марки во Сити мол во Скопје

Во скопски Сити мол ќе дојдат и Бланко, Ив Рошер, Афтершок, Алдо, Урбан џангл...


Англиските модни марки Афтершок (Aftershock), Литл Буда (Little Buddha) и Ворлд оф асесори (World of Accessorie), шпанските Бланко (Blanco), козметичката куќа Ив Рошер (Yves Rocher), како и марките за чевли Алдо (Aldo) и Урбан џангл (Urban Jungle) влегуваат во Македонија.

Овие компании првпат ќе отворат продавници во Скопје, во новиот трговски центар Сити мол, кој треба да биде готов до крајот на септември, пренесува хрвaтскиот портал limun.hr.

Потврдено е дека и овие марки се закупници на деловниот простор во овој трговски центар. Претходно, претставници на инвеститорот, компанијата Балфин МК, соопштија дека во новиот центар веќе закупиле простор Зара ( Zara), Бершка (Bershkа), Масимо Дути (Massimo Dutti), Пул анд Беар (Pull&Bear), Страдивариус (Stradivarius), францускиот синџир Керфор (Carrefour) и австрискиот кинооператор Синеплекс (Cineplex).
Со новите закупци, бројот на марките што влегуваат во Македонија ќе биде 40. Инаку, во трговскиот центар веќе се закупени 85 отсто од деловниот простор.

Првиот круг од претседателските избори покажа една битна карактеристика – мнозинството од граѓаните повеќе и веруваат на сегашната власт дека ќе ги заштити нивните интереси, посебно во поглед на круцијалните прашања како што е прашањето за името, сувереноста и интегритетот на државата.

повеќе

Во компаративната анализа на претседателските кампањи на Иванов и Пендаровски, авторот Ѓорѓи Спасов целосно ги занемарува реалните прилики во земјава, во кои се одвива изборното соочување.

повеќе

Во споредба со својата долга историја, Македонците малку време имале држава, но секогаш биле со висок борбен дух и со храбри лидери. Желбата за лидерство дури често пати водела до самoуништување.

повеќе

МКД.мк на Facebook