Нови, познати марки во Сити мол во Скопје

Во скопски Сити мол ќе дојдат и Бланко, Ив Рошер, Афтершок, Алдо, Урбан џангл...


Англиските модни марки Афтершок (Aftershock), Литл Буда (Little Buddha) и Ворлд оф асесори (World of Accessorie), шпанските Бланко (Blanco), козметичката куќа Ив Рошер (Yves Rocher), како и марките за чевли Алдо (Aldo) и Урбан џангл (Urban Jungle) влегуваат во Македонија.

Овие компании првпат ќе отворат продавници во Скопје, во новиот трговски центар Сити мол, кој треба да биде готов до крајот на септември, пренесува хрвaтскиот портал limun.hr.

Потврдено е дека и овие марки се закупници на деловниот простор во овој трговски центар. Претходно, претставници на инвеститорот, компанијата Балфин МК, соопштија дека во новиот центар веќе закупиле простор Зара ( Zara), Бершка (Bershkа), Масимо Дути (Massimo Dutti), Пул анд Беар (Pull&Bear), Страдивариус (Stradivarius), францускиот синџир Керфор (Carrefour) и австрискиот кинооператор Синеплекс (Cineplex).
Со новите закупци, бројот на марките што влегуваат во Македонија ќе биде 40. Инаку, во трговскиот центар веќе се закупени 85 отсто од деловниот простор.

На 17 април во Женева беше потпишан четиристраниот меморандум во врска со решавањето на ситуацијата во Украина. На каков начин се спроведува тоа во пракса.

повеќе

Одбивањето на украинските војници да почнат борба со проруските сили, што може да излезе и решавачки фактор за тоа во кој правец ќе се реши кризата, не треба да изненадува. За однесувањето на војниците има повеќе причини, еве некои кои први ми паднаа на ум.

повеќе

Првиот круг од претседателските избори покажа една битна карактеристика – мнозинството од граѓаните повеќе и веруваат на сегашната власт дека ќе ги заштити нивните интереси, посебно во поглед на круцијалните прашања како што е прашањето за името, сувереноста и интегритетот на државата.

повеќе

МКД.мк на Facebook