Нови, познати марки во Сити мол во Скопје

Во скопски Сити мол ќе дојдат и Бланко, Ив Рошер, Афтершок, Алдо, Урбан џангл...


Англиските модни марки Афтершок (Aftershock), Литл Буда (Little Buddha) и Ворлд оф асесори (World of Accessorie), шпанските Бланко (Blanco), козметичката куќа Ив Рошер (Yves Rocher), како и марките за чевли Алдо (Aldo) и Урбан џангл (Urban Jungle) влегуваат во Македонија.

Овие компании првпат ќе отворат продавници во Скопје, во новиот трговски центар Сити мол, кој треба да биде готов до крајот на септември, пренесува хрвaтскиот портал limun.hr.

Потврдено е дека и овие марки се закупници на деловниот простор во овој трговски центар. Претходно, претставници на инвеститорот, компанијата Балфин МК, соопштија дека во новиот центар веќе закупиле простор Зара ( Zara), Бершка (Bershkа), Масимо Дути (Massimo Dutti), Пул анд Беар (Pull&Bear), Страдивариус (Stradivarius), францускиот синџир Керфор (Carrefour) и австрискиот кинооператор Синеплекс (Cineplex).
Со новите закупци, бројот на марките што влегуваат во Македонија ќе биде 40. Инаку, во трговскиот центар веќе се закупени 85 отсто од деловниот простор.

Македонскиот народ има шест државни празника, но Илинден е влезен најдлабоко во срцата и во свеста на Македонците.

повеќе

Јас, Велимир Цвејиќ, лојален граѓанин на Република Македонија, искусен инженер, поранeшен стопанственик, но и политички аналитичар, чувствувам силна желба да го решиме проблемот кој Грција ни го наметна.

повеќе

Обврската за разговори се дефинира како ПРЕГОВОРИ. Македонија преговара за инхеретното („вродено") право, кое задира во дигнитетот. Се работи за ограничување на основните членски права во ОН, кое укажува на ДЕНОМИНАЦИЈАТА (направена од органот или органите на ОН).

повеќе